Νέα και ενημέρωση
Αθήνα, 10C°,
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2016
Ειδήσεις: Τοπικά
Σχετικά Νέα
Πάτρα: Οριστικά από την ερχόμενη Τρίτη τα δρομολόγια προς Κεφαλονιά και Ιθάκη
Με καθημερινά δρομολόγια, οριστικά από την ερχόμενη Τρίτη 28 Ιουλίου, ...
Δυτική Ελλάδα: Έπεσαν οι υπογραφές για τη γραμμή Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη
Όπως είχε γράψει το patrasevents.gr μέσα στο επόμενο διάστημα έως και τα τέλη ...
Συγκεντρώνουν υπογραφές για να επαναλειτουργήσει η ακτοπλοϊκή γραμμή Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη
Στη συγκέντρωση υπογραφών ώστε να επαναλειτουργήσει η ακτοπλοϊκή ...
Top Επιχειρήσεις
Αθήνα
clientThumb
Πάτρα
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Πάτρα
clientThumb

Παρέμβαση Δρίτσα για τα δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα - Κεφαλλονιά - Ιθάκη

Παρέμβαση Δρίτσα για τα δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα - Κεφαλλονιά - Ιθάκη
Σύγχυση επικρατεί με την επαναδρομολόγηση ή μη πλοίου στη γραμμή Πάτρα - Κεφαλλονιά – Ιθάκη. Να σημειωθεί πως η επανέναρξη του δρομολογίου είναι ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων των δυο νησιών.

Τις προηγούμενες ημέρες οι κάτοικοι Κεφαλλονιάς και Ιθάκης μέσω των τοπικών ΜΜΕ ενημερώθηκε για την επανέναρξη των δρομολογίων την ερχόμενη Τρίτη 28 Ιουλίου με το πλοίο "Διονύσιος Σολωμός" . Μάλιστα είχαν ανακοινωθεί και τα δρομολόγια. Όπως αναφέρονταν το πλοίο θα ξεκινάει στις 07.00 το πρωϊ από την Ιθάκη, στις 07.30 από τη Σάμη και θα φτάνει στην Πάτρα στις 11 π.μ. Στη συνέχεια, 12.30 το μεσημέρι θα φεύγει από την Πάτρα με άφιξη στη Σάμη στις 15.30 και το τελευταίο δρομολόγιοο από Σάμη προς Πάτρα θα εκτελείται στις 20.00.

Ωστόσο το Σαββατοκύριακο ορισμένα δημοσιεύματα και πάλι τοπικών ΜΜΕ έκαναν λόγο για εμπλοκή τελευταίας στιγμής κάνοντας αναφορά και στον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα.

Άμεση ήταν η απάντηση του υπουργείου μέσω ανοικτής επιστολής ( http://www.hcg.gr/node/10626 ) με θέμα: Ακτοπλοϊκή Σύνδεση Πάτρας – Σάμης – Κεφαλλονιάς – Πισαετού Ιθάκης.

Στην επιστολή ο κ. Δρίτσας αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «όχι μόνο καμία απόφαση για το θέμα δεν έχει ληφθεί μέχρι στιγμής, αφού οι επίκαιρες εξελίξεις γι΄ αυτό ενεργοποιήθηκαν έμμεσα μεν και ενδεικτικά μόλις την Τρίτη 21/07/2015, επίσημα δε και δεσμευτικά με την κατάθεση του αιτήματος την Τετάρτη 22/07/2015. Αλλά ούτε και θα μπορούσε να έχει ληφθεί πριν διατυπωθεί αναλυτικά και συγκεκριμένα το αίτημα και πριν επομένως εξεταστεί η νομιμότητα του. Αυτά είναι στοιχειώδη και πρέπει να θεωρηθούν ως αυτονόητα. Ως αρμόδιος υπουργός, εξετάζω κάθε αίτημα, όταν κατατεθεί επισήμως και εγγράφως. Γιατί μόνο τότε είναι σαφές και δεσμευτικό. Μόνο τότε μπορεί και οφείλει να πάρει θέση η διοίκηση».

Ο κ.Δρίτσας σημειώνει ακόμη ότι «από την πρώτη μέρα που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, ενημερώθηκα με πολλαπλούς τρόπους (συναντήσεις στο Υπουργείο, επιστολές, τηλεφωνήματα και άλλα), για το αίτημα σύσσωμης της κοινωνίας της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης, να ξαναλειτουργήσει η δρομολογιακή γραμμή Πάτρας – Σάμης – Ιθάκης που είχε διακοπεί προ διετίας, περίπου. Για μένα η ανταπόκριση σε αυτό το αίτημα, έγινε “προσωπικό στοίχημα” και ως τέτοιο παραμένει ακόμα.Προφανώς το αίτημα αυτό, αφορούσε και αφορά και σήμερα, στη δρομολόγηση σε ετήσια βάση. Σήμερα έχουμε μία πρόταση, που ικανοποιεί εν μέρει το αίτημα και δεν καλύπτει -προς το παρόν τουλάχιστον- την ανάγκη δρομολόγησης χειμώνα - καλοκαίρι. Εδώ πρέπει να πάρουμε καθαρή θέση, όλοι. Γιατί και αν υπάρξει λύση σε ετήσια βάση, πάλι κάποια επιχειρηματικά συμφέροντα όντως θα θιγούν ή θα αναδιαταχθούν».

Και προσθέτει: «Είναι ή όχι αναγκαία και βιώσιμη η γραμμή; Αυτό είναι το βασικό ερώτημα και πρέπει να υπάρξουν καθαρές και σαφείς απαντήσεις από όλους. Γιατί μέχρι τώρα, το υπουργείο βομβαρδιζόταν κυριολεκτικά, από τα επιχειρήματα όλων, υπέρ της αναγκαιότητας της γραμμής, χωρίς ποτέ να τίθενται ούτε ζητήματα βιωσιμότητας, ούτε ζητήματα “καταστρεπτικών συνεπειών”».

Επίσης τονίζει ότι: «Κάθε καλοπροαίρετος αποδέκτης αυτής της επιστολής, πιστεύω ότι είναι σε θέση να κατανοήσει, ότι υπό τις συνθήκες αυτές, η τελική απόφασή μου, είναι μια απόφαση που πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά, ως προς όλες τις παραμέτρους του ζητήματος. Βεβαιώνω, ότι με κριτήριο το δημόσιο συμφέρον και επί του προκειμένου με κριτήριο τις ανάγκες των πολιτών της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης, θα λάβω την τελική μου απόφαση, όπως υποχρεούμαι, εντός βέβαια των ορίων του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου. Για τούτο, αποφάσισα να προτείνω τη σύγκλιση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), την Παρασκευή 31/07/2015.Το Συμβούλιο θα κληθεί να γνωμοδοτήσει και επί των αιτημάτων και επί κρίσιμων ερωτημάτων, τα οποία θα καθορίσουν την τελική απόφαση, η οποία θα ληφθεί αμέσως μετά».
Άλλες ειδήσεις κατηγορίας
 “Η Πάτρα χαιρετίζει την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής της σύνδεσης με ...
Την Παρασκευή στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών η οριστική απόφαση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κεφαλονιά
Θα ξεκινήσουν τελικά τα δρομολόγια από την Πάτρα για την Κεφαλονιά και ...
Πάτρα: Από εβδομάδα τα δρομολόγια προς τις θάλασσες
Ξεκινούν με την λήξη της σχολικής περιόδου τα φετινά δρομολόγια του ...
Νέα δρομολόγια με το «Catania» στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ραβέννα
emailεκτύπωση  Από 16 Φεβρουαρίου, ο Όμιλος Grimaldi επαναφέρει τη σύνδεση ...
Να επαναλειτουργήσει η ακτοπλοϊκή γραμμή «Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη» ζητά ο Περιφερειάρχης
Με επιστολή του που απέστειλε στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, κ. ...
Αντίδραση στη διακοπή των δρομολογίων από την Πάτρα
Ο συνδυασμός της απόφασης της Strintzis Ferries για αποδρομολόγηση του πλοίου ...
Αντιδρούν οι Κεφαλονίτες στη διακοπή των δρομολογίων από Πάτρα
Το λιμάνι της Σάμης στην ΚεφαλλονιάΟ συνδυασμός της απόφασης της Strintzis ...
Νέα γραμμή σύνδεσης από το λιμάνι με την ιστορική πόλη της Ραβέννας
Η γραμμή εγκαινιάζεται την Πέμπτη στις 19 ΔεκεμβρίουΑπό Πάτρα στην ...
Κατέβασαν τους διακόπτες της ΕΡΤ σε Κεφαλλονιά και Πάτρα
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, αστυνομικοί έκλεισαν τους πομπούς της ΕΡΤ σε ...