Νέα και ενημέρωση
Αθήνα, 18C°,
Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016
Ειδήσεις: Ατζέντα
Σχετικά Νέα
Εγκατάσταση από τους Στεφανία Στρούζα και Απόστολο Βασιλόπουλο στο Φεστιβάλ Αθηνών
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών η Στεφανία Στρούζα και ο Απόστολος ...
Μάκης Παπαδημητρίου - Στεφανία Γουλιώτη: Οι
Τι σχέση έχουν ένας μελισσοκόμος και μία φυσικός με τα αστέρια, τις ...
Αστερισμοί, του Νικ Πέιν στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζει από 27 Νοεμβρίου το βραβευμένο ...
Top Επιχειρήσεις
Βόλος
clientThumb
Αθήνα
clientThumb
Πάτρα
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb

Ευμενίδες του Αισχύλου, με την Στεφανία Γουλιώτη στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015

Ευμενίδες του Αισχύλου, με την Στεφανία Γουλιώτη στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015

Η Στεφανία Γουλιώτη στις 20, 21 & 22 Ιουλίου, θα εμφανιστεί σε μία παράσταση – μονόλογο που είναι ήδη sold out.

Η Στεφανία Γουλιώτη, μία από τις σημαντικότερες ηθοποιούς της γενιάς της, δοκιμάζει ένα νέο ερμηνευτικό δρόμο, ένα δρόμο που λειτουργεί ως απλός ενδιάμεσος μεταξύ έργου και κοινού.

Πώς όμως γίνεται ο ηθοποιός αόρατος σύνδεσμος ανάμεσα στο θεατή και την έμνευση του συγγραφέα;

Πώς ένα κείμενο αναδεικνύει τη δύναμή του μέσα από τη συνθήκη που φέρνει ηθοποιούς και κοινό στην ίδια αίθουσα προκειμένου να έχουν μία κοινή εμπειρία;

Οι Ευμενίδες (458π.Χ.)  η τελευταία τραγωδία της τριλογίας Ορέστεια του Αισχύλου κατά την ηθοποιό Στεφανία Γουλιώτη, «είναι ένα εργο  πολύπαθο με μεγάλο όμως ψυχαναλυτικό ενδιαφέρον».

Στο έργο, ο Ορέστης βασανίζεται από ενοχές, ανασφάλειες και φόβους. Οι Ερινύες του όμως, με την παρέμβαση της Θεάς Αθηνάς μετατρέπονται σε Ευμενίδες.

Η Στεφανία Γουλιώτη θέλοντας να εξηγήσει τους λόγους που το επέλεξε και το παρουσιάζει, σημειώνει:

«Οι Ευμενίδες επιλέχθηκαν γιατί είναι ένα από τα πιο παραμελημένα έργα με τεράστια κρυφά νοήματα που προοικονομούν την εμφάνιση της ψυχανάλυσης.

Οι Ερινύες που γίνονται Ευμενίδες, είναι η φωνή στο κεφάλι μας που σχολιάζει, εικάζει, κρίνει, συγκρίνει, παραπονιέται, αντιπαθεί, φοβάται, έχει ενοχές και ανασφάλειες, μνησικακεί, μένει καρφωμένη και ερμηνεύει τα πάντα σύμφωνα με το παρελθόν...

Η φωνή αυτή δεν εξαφανίζεται ποτέ, αλλά παίρνει άλλες μορφές φορώντας προσωπεία ευτυχίας, συχνά ύπουλα και πολύ επικίνδυνα... Αυτή είναι πια υπεύθυνη για τα δεινά του σύγχρονου ανθρώπου...

Γι αυτό, αναζητούμε μάταια την ελευθερία από την ψυχαναγκαστική σκέψη, την αρνητικότητα, το παρελθόν και το μέλλον σαν ψυχολογική ανάγκη...».

Η ταυτότητα της παράστασης

Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης
Ερμηνεία: Στεφανία Γουλιώτη
Σχεδιασμός ήχου: Δημήτρης Καμαρωτός
Τεχνική Αλεξάντερ: Βίκυ Παναγιωτάκη
Video artist: Dorjan Kolundzija
Φωτισμός: Δημήτρης Κασιμάτης
Βοηθοί: Προμηθέας Αλειφερόπουλoς, Χάρης Τζωρτζάκης

Άλλες ειδήσεις κατηγορίας
Θείο Δράμα: παράσταση στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Σφίγγα 2015
Το Φεστιβάλ Σφίγγα 2015 παρουσιάζει την Κυριακή 19 Ιουλίου 2015 την ...
Road to Knowhere από τους The Erasers στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015
Η ομάδα The Erasers παρουσιάζει στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015, το Road to Knowhere, ένα ...
Schubladen από τις She She Pop στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015
Οι She She Pop, η βερολινέζικη γυναικεία κολεκτίβα που κατέκτησε την Ευρώπη ...
Σόνια, της Τατιάνας Τολστάγια στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015
Με μια παράσταση πανέξυπνη και σπαρακτική έρχεται στην Πειραιώς 260 στο ...
Singspiele από την Μαγκύ Μαρέν στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015
Η Μάγκυ Μαρέν παρουσιάζει ακόμα μία παράσταση στο πλαίσιο του Φεστιβάλ ...
Αγγελία για βοηθητικούς ηθοποιούς από το Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου
Το Ελληνικό Φεστιβάλ - Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου αναζητά για τις ...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2015: 60 χρόνια φεστιβάλ - Το πρόγραμμα
1955-2015: Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου γιορτάζει την επέτειο εξήντα ...
Ο Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου, από τον Έκτορα Λυγίζο, στην Πειραιώς 260
Μετά την επιτυχία που σημείωσε στην Επίδαυρο, ο Προμηθέας Δεσμώτης του ...
Ικέτιδες του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Χρήστου Στέργιογλου στο Φεστιβάλ Αθηνών
Ο Χρήστος Στέργιογλου, στο σκηνοθετικό του βάπτισμα του πυρός, ...