Νέα και ενημέρωση
Αθήνα, 8C°,
Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016
Ειδήσεις: Οικονομία
Σχετικά Νέα
Grimaldi: Eπανασύνδεση της γραμμής Πάτρα- Ηγουμενίτσα- Ραβένα
Την επανασύνδεση της γραμμής Πάτρα- Ηγουμενίτσα-Ραβένα, με το ...
Μέχρι τον σταθμό «Εθνική Αμυνα» σήμερα το μετρό
Λόγω έκτακτων τεχνικών εργασιών  στο τμήμα Εθνική 'Αμυνα - Δουκίσσης ...
Πέρασε... η τεχνολογίας γραμμής στη Μπουντεσλίγκα
Διαβάστε ακόμα:Ζήτησε την «τεχνολογία γραμμής» η ΜπάγερνΗ «τεχνολογία ...
Top Επιχειρήσεις
Βόλος
clientThumb
Αθήνα
clientThumb
Πάτρα
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb

Τέλη του 2015 ξεκινούν τα έργα της γραμμής 4 του μετρό

Τέλη του 2015 ξεκινούν τα έργα της γραμμής 4 του μετρό

Στα τέλη του 2015 αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

 Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε συνέντευξη Τύπου, το μήκος της νέας γραμμής θα είναι περίπου 13 χλμ, με 14 τελικά σταθμούς, και όχι εννιά όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, ενώ οι συρμοί της γραμμής θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Η νέα γραμμή θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και θα αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.

Όπως ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης, το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής, που θα ξεκινήσει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήξει στο Γουδή, περνώντας μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και την περιοχή του Ζωγράφου, θα εξυπηρετεί 220.0000 επιβάτες ημερησίως.

Σημαντικά θα είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπέδιου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.

Για πολύ σημαντικό έργο έκανε λόγο ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. «Η γραμμή 4 καλύπτει ένα εμφανές κενό» τόνισε, σημειώνοντας ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική και η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.

Ο προϋπολογισμός του συγκεκριμένου έργου θα ανέλθει στα 1,2-1,3 δισ. ευρώ, και οι πόροι θα εξασφαλιστούν μέσω δανείων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (800 εκατ.) και από το ΕΣΠΑ της περιόδου2014–2020).

Η γραμμή 4, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ. Περισσότεροι από 500.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν κατά 480 τόνους ημερησίως.

Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38.

Άλλες ειδήσεις κατηγορίας
Επαναλειτουργεί η λεωφορειακή γραμμή Χ80
 Την επαναλειτουργία της λεωφορειακής γραμμής Χ80 ...
Σοκ: «Έφυγε» από τη ζωή μέσα στο πλοίο της γραμμής Έλληνας τραγουδιστής
Μέσα στο πλοίο τη γραμμής που τον μετέφερε από τη Σκόπελο στο Βόλο ...
Στους δέκα οι νεκροί από εκτροχιασμό συρμού στο μετρό της Μόσχας
Δέκα άνθρωποι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 100 τραυματίσθηκαν κατά ...
Η τεχνολογία γραμμής χρειάστηκε για πρώτη φορά (pic)
Για πρώτη φορά από τότε που άρχισε να χρησιμοποιείται, η τεχνολογία ...
Παίκτες πρώτης γραμμής
Ποιος είπε πως στον ΠΑΟΚ δεν θέλουν να κάνουν μεταγραφές.αεροδρομίου ; ...
Ζήτησε την «τεχνολογία γραμμής» η Μπάγερν
Την εφαρμογή της «τεχνολογίας γραμμής» το συντομότερο δυνατό ζήτησε η ...
Aπό τη M. Δευτέρα λειτουργεί το νέο πάρκινγκ στο σταθμό του μετρό «Αγία Μαρίνα»
Από τη Μεγάλη Δευτέρα, 14 Απριλίου, ξεκινά η λειτουργία του σταθμού ...
Αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές μετά τη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό
Αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τα νότια προάστια, ...
Τροποποιήσεις στη διαδρομή της γραμμής τρόλεϊ 21 στη Νίκαια
Τροποποιήσεις στη διαδρομή της γραμμής τρόλεϊ 21 στη Νίκαια θα υπάρξουν ...