Νέα και ενημέρωση
Αθήνα, 15C°,
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Ειδήσεις: Οικονομία
Σχετικά Νέα
Ο Χρυσοχοϊδης είδε εργολάβους-Στο
Όλα τα «καυτά» ζητήματα «έπεσαν» στο τραπέζι, κατά τη συνάντηση του ...
Χρυσοχοΐδης: Ήρθε η ώρα για να τελειώνει το φαινόμενο της ανομίας στις μεταφορές
Επίσκεψη στο λιμάνι της Πάτρας πραγματοποίησε το απόγευμα ο υπουργός ...
Χρυσοχοΐδης: Καμία καινούργια πρόβλεψη για αύξηση των διοδίων
«Δεν υπάρχει καμία καινούργια πρόβλεψη για αύξηση των διοδίων. Καμία ...
Top Επιχειρήσεις
Αθήνα
clientThumb
Πάτρα
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Πάτρα
clientThumb

Χρυσοχοΐδης: Να λύσουμε άμεσα το ζήτημα του Προέδρου

Χρυσοχοΐδης: Να λύσουμε άμεσα το ζήτημα του Προέδρου

 Την επίσπευση της εκλογής Προέδρου Δημοκρατίας, πρότεινε σήμερα ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ώστε να μη σέρνεται το θέμα των πρόωρων εκλογών που αποβαίνει σε βάρος της χώρας.

«Η γνώμη μου είναι να λύσουμε άμεσα το ζήτημα του Προέδρου και ν’ απαντήσουμε άμεσα στο ερώτημα “εκλογές ή μη εκλογές” δήλωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στο Βήμα Fm. «Ναι» ήταν η απάντηση του υπουργού στην ερώτηση αν ζητά επίσπευση της προεδρικής εκλογής.

«Το δεύτερο είναι», προσέθεσε, «ότι εδώ έχουμε το εξής παρανοϊκό φαινόμενο, που ο ένας λέει “εγώ έχω 180 και μπορώ να βγάλω Πρόεδρο” και ο άλλος λέει “εγώ έχω 120 και εν πάση περιπτώσει ό,τι και να κάνεις δεν πρέπει να τον ψηφίσω”. Εδώ δεν μιλάμε για Πρόεδρο λοιπόν, ουσιαστικά γίνεται ένας διαγκωνισμός, εκλογές ή μη εκλογές σε βάρος της χώρας».

Όσον αφορά τον ΕΝΦΙΑ, ο κ. Χρυσοχοΐδης νομίζει ότι έγιναν ορισμένες αστοχίες στην αρχή, οι οποίες ομολογήθηκαν από την κυβέρνηση και επιχειρείται σήμερα η βελτίωσή του, ο εξορθολογισμός του. Ανέφερε επίσης ότι για τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν υπάρχουν αλλά περιθώρια για φόρους. «Θα έλεγα μάλιστα, ότι υπάρχει πια υπερφορολόγηση, υπάρχει μια εμμονή, σε ό,τι αφορά τη φορολόγηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων. Ωστόσο, υπάρχει πλούτος και φορολογητέα ύλη, που πρέπει να συλληφθεί και είναι γνωστή. Εννοώ υπάρχουν εισοδήματα, τα οποία επιτέλους πρέπει να συλληφθούν και να φορολογηθούν και είναι γνωστά αυτά».

Το δίκαιο κράτος, ανέφερε, συμπεριφέρεται, ισότιμα σε όλους. Και αυτό πρέπει να γίνει το επόμενο διάστημα.

Για τις Αστικές συγκοινωνίες και τη μείωση των εισιτηρίων είπε πως «όταν πρωτοήρθα στο υπουργείο πριν από ένα χρόνο μου είχαν πει ότι πρέπει ν’ αυξήσουμε το εισιτήριο στο 1,70 από το 1,40 και ν’ απολύσουμε περίπου 1.000 ανθρώπους. Κάναμε το ακριβώς αντίθετο σε συνεργασία με την τρόικα και αυτό είναι μια απάντηση, πώς μπορεί ένα κράτος, μια πολιτική ηγεσία, μια διοίκηση να γίνεται δίκαιη με τους πολίτες, αποδίδοντας σ’ αυτούς καλές και φθηνές υπηρεσίες για την καθημερινότητά τους».

«Νομίζω», προσέθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, «ότι πρέπει να βγούμε από τη λογική της διαχείρισης και να πάμε στη λογική της υπεράσπισης του δημοσίου και του κοινού συμφέροντος, αλλά αλλάζοντας τα πράγματα. Δεν γίνεται να μην αλλάξουμε τα πράγματα. Εμείς για να φτάσουμε στη μείωση του εισιτηρίου μειώσαμε κόστη, εξυγιάναμε τις εταιρείες, προχωρήσαμε σε μια σειρά ενέργειες. Μειώθηκε η κρατική χρηματοδότηση, άρα δεν επιβαρύνουμε τους πολίτες συνολικά. Εισπράξαμε χρήματα, τα οποία δεν εισπράττονταν ποτέ, πολλά εκατομμύρια από διάφορα υπουργεία, τα οποία δεν τα έδιναν, γιατί αδιαφορούσαν οι διοικητές των εταιρειών και οι αντίστοιχοι υπουργοί και ούτω καθ' εξής. Θέλω να πω, ότι μόνο με αλλαγή των πραγμάτων γίνεται το κράτος πιο δίκαιο.

Για την ΕΥΔΑΠ είπε τα εξής: «Και εκεί κάνουμε πολύ σοβαρή δουλειά. Η ΕΥΔΑΠ σήμερα είναι μια από τις πιο υγιείς εταιρείες της χώρας, με τεράστια κεφαλαιακή επάρκεια, γιατί συνέβαλλε και το Δημόσιο σ’ αυτό, με πολλά κέρδη, με απόδοση μερισμάτων στους μετόχους και στο Δημόσιο το οποίο είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος, με μια προσπάθεια που κάνουμε τώρα να ιδρύσουμε την ΕΥΔΑΠ Νήσων έτσι ώστε να σταματήσουν να πηγαίνουν νερό οι “νερουλάδες” στα νησιά και να τροφοδοτεί η ΕΥΔΑΠ τα νησιά… Με αφαλατώσεις και παραγωγή ενέργειας, μ’ ένα τεράστιο know how που έχει αυτή η εταιρεία και το προσωπικό της.

Κατά τη γνώμη μου, είναι αναγκαία μια συνεργασία με την επίσης καλή εταιρεία ΕΥΑΘ, η οποία δεν έχει το αντίστοιχο know-how και χρειάζεται τη συμπαράσταση και τη συνεργασία της ΕΥΔΑΠ. Πολύ σύντομα πιστεύω, ότι θα έχουμε νέα και σ’ αυτό τον τομέα».

Για τις αντιδράσεις στη Φθιώτιδα σχετικά με τα διόδια ο υπουργός είπε τα εξής: «Δυο γενιές ανθρώπων στη Φθιώτιδα και εκπρόσωποί τους, πάλευαν για να περάσουν οι δρόμοι από τη Λαμία, για να μη γίνει υπόγεια διάβαση μέσω του Μαλιακού. Αυτή τη στιγμή γίνονται έργα 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στην περιοχή. Σε ενάμισι χρόνο από σήμερα, το Καρπενήσι θα απέχει 2 ώρες κι ένα τέταρτο, γιατί θα φτιάξουμε και το κομμάτι αυτό που δεν έγινε, δηλαδή από τη Λαμία μέχρι το Λιανοκλάδι, μέχρι το Δομοκό. Σπάει η απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας. Απασχολούνται χιλιάδες εργαζόμενοι, κάτοικοι της Φθιώτιδας στην περιοχή. Υπάρχει ένα ζήτημα όμως, που δεν εννοούν ορισμένοι να καταλάβουν ή δεν θέλουν να καταλάβουν, γιατί εξυπηρετούν πολύ μικρά, τοπικά συμφέροντα.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Πρώτον, τα διόδια αυτά ψηφίστηκαν το 2007, ορισμένοι μάλιστα από αυτούς που ήταν εισηγητές τότε σε συμβάσεις, βουλευτές, σήμερα μιλάνε για μάστιγα. Ποιον κοροϊδεύουν; Δεύτερον, τα διόδια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη, δεν κάνουμε κάτι πρωτότυπο εδώ στην Ελλάδα. Ποια είναι η μάστιγα λοιπόν; Κάνουμε κάτι διαφορετικό στην Ελλάδα; Τρίτον, είπαν κάποιοι “μα γιατί δε διαπραγματευθήκατε τώρα που ξανάρχισαν οι συμβάσεις;”. “Ναι, το 2007 έγιναν τα διόδια αποφασίστηκαν, αλλά γιατί δε διαπραγματευθήκατε φθηνότερα διόδια;”. Η απάντηση είναι η εξής: Εάν έμπαιναν οι διαπραγματευτές, μεταξύ των οποίων κι εγώ, στη λογική να διαπραγματευθούμε ξανά τις συμβάσεις με επιτόκια 2%, και 3% σε ό,τι αφορά τα διόδια με 34 τράπεζες και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, την ώρα που τα επιτόκια της Ελλάδας σήμερα όπως ξέρετε, είναι 9% και 10%, ποιον θα βλάπταμε λοιπόν; Δεν θα βλάπταμε τους πολίτες; Τέταρτο και πιο σημαντικό απ’ όλα. Εδώ υπάρχει κάτι το οποίο πραγματικά δείχνει πόσο οι ταγοί, αυτοί που εκλέχθηκαν για να υπηρετούν το λαό, δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Ερωτώ: επιτρέπεται να κυκλοφορούν νταλίκες μέσα σε συνοικισμούς, σε οικισμούς, σε πόλεις; Γιατί κυκλοφορούν όμως; Γιατί αφήνουν οι δήμαρχοι, οι περιφερειάρχες, η Τροχαία, όλες οι Αρχές, να κυκλοφορούν νταλίκες, που σκοτώνουν μικρά παιδιά μέσα στους οικισμούς; Γιατί υπάρχουν μικροσυμφέροντα, για να σταματήσουν σε κάποια καφετέρια ή σε κάποιο καφενείο. Η νταλίκα, το φορτηγό πληρώνεται το αντίτιμο του διοδίου, όταν αναλαμβάνει μια μεταφορά. Δεν το αποδίδει όμως και κάνει καταστροφή στους δρόμους, καταστρέφει το περιβάλλον, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις ζωές των ανθρώπων, αλλά οι κύριοι δήμαρχοι και όποιοι άλλοι υπεύθυνοι, απευθύνονται στον υπουργό για τα διόδια και στο Δημόσιο. Γιατί; Γιατί αυτό είναι εύκολο. Εγώ έστειλα προχθές έγγραφο στην Αστυνομική Διεύθυνση Φθιώτιδας, τώρα θα στείλω και σε όλους τους δημάρχους και στον εισαγγελέα, όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του, στο δίκαιο κράτος πρέπει να τιμωρείται. Θα πρέπει να πάρουν μέτρα, όπου κυκλοφορεί νταλίκα σε οικισμό, πρέπει να σταματήσει άμεσα, τώρα. Διότι 10 χρόνια τώρα ξέρω, τους αφήνουν και κυκλοφορούν. Κι ένα τελευταίο σε ό,τι αφορά τα διόδια του Μώλου, που είναι 0,35 ευρώ. Ξέρετε τι συμβαίνει; Οι κάτοικοι της περιοχής δεν πληρώνουν, διότι έχουν κάρτες.

Καλώ τους τοπικούς παράγοντες τώρα, ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους, να εφαρμόσουν τους νόμους. Καλώ όλους τους αρμοδίους να εφαρμόσουν τους νόμους.

Όσον αφορά ο ΠΑΣΟΚ, ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε: «Το ΠΑΣΟΚ το χρειάζεται η Ελλάδα, την Κεντροαριστερά, την Προοδευτική Παράταξη, όπως θέλετε πείτε το. Το καταλαβαίνουν όμως πολλοί αυτό στο ΠΑΣΟΚ; Αν δεν καταλαβαίνουν, τότε κάνουν ζημιά όχι στο ΠΑΣΟΚ, στη χώρα. Δεν είναι δυνατό να υπάρξει Ελλάδα προοδευτική με αλλαγές ριζοσπαστικές, που χρειάζεται ο τόπος και δικαιοσύνη και δίκαιο κράτος χωρίς να υπάρχει αυτή η παράταξη.

Νομίζω, ότι έχουμε εμπλακεί στη λογική του μικρού κόμματος, ενώ είμαστε μια μεγάλη παράταξη. Έχουμε εμπλακεί λοιπόν στη λογική του μικρού κόμματος και αρκούμαστε σ’ αυτό, δυστυχώς».

 

Άλλες ειδήσεις κατηγορίας
Ψήφιση μέτρων και τρόικα
Πυρετός συσκέψεων επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου καθώς χρόνος δεν ...
Τσίπρας: Υπάρχει μόνο ζήτημα πολιτικής βούλησης
«Δεν υπάρχει κανένα τεχνικό θέμα για το αν θα επιτευχθεί μία έντιμη και ...
Χρυσοχοΐδης: Όσο υπάρχω στο υπουργείο, οι εκβιαστές δεν θα πάρουν ούτε ένα ευρώ
«Είμαι έντιμος άνθρωπος και πολιτικός και δεν επιτρέπω σε κανέναν, αν ...
Μόνο η Ντόρτμουντ υπάρχει για τον Γκίντερ
Για μία ακόμα φορά, ο Ματίας Γκίντερ ξεκαθάρισε πως αν πάρει μεταγραφή ...
Σκουρλέτης: Τσιμπολόγημα από συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους που περνάνε δύσκολες ώρες για να μην πάμε σε εκλογές
«Υπάρχει αρκετό παρασκήνιο από το οποίο αναδύεται ένα τέτοιο άρωμα. ...
Χρυσοχοΐδης: Ο ΣΥΡΙΖΑ ταλαιπωρεί τη χώρα και το ΠΑΣΟΚ αυτοκαταστρέφεται με επιμέλεια
Με σκληρή γλώσσα σχολιάζει ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοΐδης τόσο ...
Χρυσοχοΐδης: Οι εργαζόμενοι στα ελληνικά ταχυδρομεία δεν θα μπουν σε καθεστώς κινητικότητας
Οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν θα μπουν σε καθεστώς ...
Στις Βρυξέλλες την Τρίτη ο Χρυσοχοΐδης για τις συμβάσεις των οδικών αξόνων
Στις Βρυξέλλες μεταβαίνει ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης, ...
Την παραίτηση του προέδρου και των μελών του ΔΣ του ΟΑΣΑ ζήτησε ο Χρυσοχοΐδης
Την παραίτηση του προέδρου & διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ, Α. ...