Νέα και ενημέρωση
Αθήνα, 12C°,
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016
Ειδήσεις: Οικονομία
Σχετικά Νέα
Την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών, ζητά το ΣτΕ από το υπουργείο Οικονομικών
Να αναπροσαρμόσει τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων της χώρας ...
ΙΝΚΑ: Να είναι προσεκτικοι οι καταναλωτές αναφορικά με ομαδικές αγωγές καταναλωτών
Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών ...
Υπ. Εσωτερικών: Ζητά κατάσταση με τα χρέη των δήμων προς τη ΔΕΗ
Με επείγον έγγραφό του προς τις αποκεντρωμένες διοικήσεις της χώρας, ...
Top Επιχειρήσεις
Αθήνα
clientThumb
Πάτρα
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Πάτρα
clientThumb

Εξηγήσεις από την Lidl ζητά το υπουργείο για διαφήμιση πώλησης νωπού αρνιού

Εξηγήσεις από την Lidl  ζητά το υπουργείο για διαφήμιση πώλησης νωπού αρνιού

Εξηγήσεις ζήτησε, μέχρι αύριο, από την εταιρεία Lindl το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για τη σύγχυση και την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους καταναλωτές σχετικά με την πώληση του νωπού αρνιού στην τιμή των 3,99 ευρώ το κιλό.

Όπως γνωστοποιήθηκε από το υπουργείο, απεστάλη επιστολή προς την εταιρεία ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ και ΣΙΑ, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις μετά από καταγγελίες καταναλωτών ότι με βάση τη διαφήμιση της εταιρείας πήγαν να αγοράσουν νωπό αρνί στην τιμή των 3,99 ευρώ το κιλό και εκεί τους είπαν ότι είχε τελειώσει και μπορούσαν να αγοράσουν άλλο αρνί (όχι αυτό της προσφοράς) με υψηλότερη τιμή.

Το υπουργείο σημειώνει στην επιστολή ότι αν δεν ήταν πολλά τα αποθέματα της προσφοράς θα έπρεπε να ενημερώσει σχετικά η εταιρεία τους καταναλωτές και ζητάει εντός μίας ημέρας να ενημερωθεί για τα εξής:

- Ποιος είναι ο αριθμός των νωπών αρνιών που έχει προμηθευτεί η εταιρεία, συνολικά και ανά κατάστημα, και να κατατεθούν τα σχετικά παραστατικά.

- Ποιος είναι ο αριθμός των τεμαχίων που πουλήθηκαν την πρώτη μέρα συνολικά και ανά κατάστημα και να κατατεθούν τα παραστατικά.

- Εάν παρά την πιθανή εξάντληση των αποθεμάτων συνεχίζεται η διαφήμιση.

Εντατικοί έλεγχοι ενόψει του Πάσχα

Στο μεταξύ, εντατικούς ελέγχους με σκοπό την αποφυγή κρουσμάτων παραπλάνησης και κερδοσκοπίας σε βάρος των καταναλωτών προαναγγέλλει το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ενώ υπενθυμίζει ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, εν όψη, της εορτής του Πάσχα, θα μεριμνήσει για καταγγελίες καταναλωτών σχετικά με ελλείψεις προϊόντων «από προμηθευτές που διαφημίζουν την πώληση προϊόντων σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές».

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, θέλοντας να προστατέψει τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών, συνιστά στους καταναλωτές:

- Να προγραμματίσουν εγκαίρως τις αγορές για το παραδοσιακό πασχαλινό τραπέζι, προκειμένου να έχουν δυνατότητα επιλογών ως προς την τιμή και την ποιότητα των διατιθέμενων αμνοεριφίων.

- Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί απέναντι σε προμηθευτές που διαφημίζουν την πώληση προϊόντων σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Οι συγκεκριμένοι οφείλουν να διαθέτουν εύλογες ποσότητες λαμβάνοντας υπόψη το είδος του προϊόντος, την κλίμακα διαφήμισης αυτού και την τιμή πώλησης. Εφόσον δεν είναι δυνατή η διάθεση εύλογων ποσοτήτων για εύλογο χρονικό διάστημα, οφείλουν να ενημερώνουν εκ των προτέρων τους καταναλωτές.

Στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές εντοπίσουν ότι τα προϊόντα που διαφημίζονται δεν είναι διαθέσιμα καλούνται να υποβάλουν τις καταγγελίες τους στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μέσω της ιστοσελίδας www.1520.gov.gr ή καλώντας στη Γραμμή Καταναλωτή 1520. Παράλληλα η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στα παρακάτω:

1. Όλα τα σφάγια των αμνοεριφίων πρέπει να φέρουν την ωοειδή σφραγίδα που δηλώνει τη σήμανση καταλληλότητας.

2. Τα ελληνικά σφάγια αμνοεριφίων φέρουν ωοειδή σφραγίδα χρώματος τιρκουάζ και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με την ένδειξη «Ελλάς».

3. Τα σφάγια Κοινοτικής προέλευσης φέρουν επίσης ωοειδή σφραγίδα χρώματος τιρκουάζ καθώς και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με τη χώρα προέλευσης.

4. Τα σφάγια που προέρχονται από τρίτες χώρες φέρουν υποχρεωτικά ωοειδή σφραγίδα χρώματος καφέ και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με τη χώρα προέλευσης.

5. Κατά την πώληση των αμνοεριφίων πρέπει να τηρούνται οι κατάλληλες συνθήκες υγιεινής και να εξασφαλίζεται κατάλληλη θερμοκρασία στους χώρους συντήρησης. Γενικά όλα τα νωπά κρέατα πρέπει να βρίσκονται εντός ψυκτικών θαλάμων και να διατίθενται σε θερμοκρασία 2- 5 °C. Υπενθυμίζεται σε σχετική ανακοίνωση ότι οι ελεγκτικές υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή με στόχο τόσο την προστασία του καταναλωτή όσο και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, διενεργούν καθημερινά τακτικούς και έκτακτους ελέγχους ως προς την εφαρμογή των κανόνων ρύθμισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται παραβάσεις επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις (διοικητικές και ποινικές).

Κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε σημεία λιανικής πώλησης κρέατος (κρεοπωλεία, δημοτικές αγορές, σουπερμάρκετ κ.α.) επιβλήθηκαν 40 πρόστιμα συνολικής αξίας 23.000 ευρώ για παραβάσεις που σχετίζονται κυρίως με την τήρηση και τις ενδείξεις των πινακίδων που παρείχαν ελλιπή ή ψευδή ενημέρωση στους καταναλωτές.

Άλλες ειδήσεις κατηγορίας
Νέες ανώτατες τιμές πώλησης στα κυλικεία πλοίων, νοσοκομείων κλπ. χώρων περιορισμένου ανταγωνισμού
 Νέες ανώτατες τιμές πώλησης στα κυλικεία πλοίων, αεροδρομίων, ...
Τηλεφώνημα για βόμβα στο υπουργείο Οικονομικών
Αγνωστος τηλεφώνησε, πριν από λίγη ώρα στο υπουργείο Οικονομικών και ...
Παραμένει στο υπουργείο Εσωτερικών το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
Στο υπουργείο Εσωτερικών θα εξακολουθήσει να υπάγεται το υπουργείο ...
ΟΑΣΑ: Έκπτωση 5% στην Αγορά Καταναλωτή
Έκπτωση 5% σε όλες τις αγορές προϊόντων από την Αγορά του Καταναλωτή θα ...
Ανακαλλούνται αυτοκίνητα VWN Caddy
Ανάκληση αυτοκινήτων VWN Caddy πραγματοποιεί η εταιρεία KOSMOCAR A.E., Γενική ...
Την Δευτέρα θα επακατατεθεί η τροπολογία για την αύξηση στα καπνικά προϊόντα
Στην απόσυρση της τροπολογίας που κατατέθηκε σήμερα σχετικά με την ...
Προληπτική απομάκρυνση πλαστικών συσκευασιών PET 500 ml των προϊόντων Coca-Cola light και Nestea
«Η ασφάλεια των καταναλωτών μας, αποτελεί πρωταρχική και ...
Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη Γενική Γραμματεία ...
Διαγωνισμός για τη δημιουργία σήματος ελληνικών προϊόντων
Διαγωνισμό για τη δημιουργία σήματος ελληνικών προϊόντων προκήρυξε το ...