Νέα και ενημέρωση
Αθήνα, 15C°,
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Ειδήσεις: Οικονομία
Σχετικά Νέα
Μπαίνει στη λιανική ρεύματος ο Μυτιληναίος
Τη δυναμική του είσοδο στην αγορά λιανικής ηλεκτρικής ενέργειας ...
Πτώση 0,3% στις ιταλικές λιανικές πωλήσεις το Δεκέμβριο
Κατά 0,3% υποχώρησαν οι πωλήσεις λιανικής στην Ιταλία το Δεκέμβριο σε ...
ΙΝΚΑ: Να είναι προσεκτικοι οι καταναλωτές αναφορικά με ομαδικές αγωγές καταναλωτών
Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών ...
Top Επιχειρήσεις
Αθήνα
clientThumb
Πάτρα
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Πάτρα
clientThumb

PwC: Ανοδικά οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου

PwC: Ανοδικά οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου

Πάνω από τους μισούς (55%) διαδικτυακούς καταναλωτές σε όλο τον κόσμο πραγματοποιούν πλέον τις αγορές τους ηλεκτρονικά (online) και τούτο γιατί πετυχαίνουν καλύτερες προσφορές από τα φυσικά καταστήματα. Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι πραγματοποιούν αγορές μέσω ηλεκτρονικής ταμπλέτας (tablet) και κινητών.

Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε η PwC με θέμα:«Επιτυγχάνοντας την απόλυτη λιανική πώληση: Οι προσδοκίες των καταναλωτών διαμορφώνουν το νέο επιχειρηματικό μοντέλο λιανικών πωλήσεων».

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 15.000 διαδικτυακούς αγοραστές σε 15 χώρες, παρουσιάζει μια ενιαία εικόνα παγκοσμίως, με τις online αγορές να γίνονται όλο και περισσότερες σε καθημερινή βάση. Να σημειωθεί ότι οι Κινέζοι είναι οι πιο ενθουσιώδεις online καταναλωτές, καθώς ένας στους δύο αγοράζει προϊόντα μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet.

Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές από όλο και λιγότερες μάρκες λιανικής. Για παράδειγμα, όταν τους ζητήθηκε να υποδείξουν τον αριθμό των επιχειρήσεων από τις οποίες πραγματοποίησαν αγορές τους κατά τους τελευταίους 12 μήνες, μέσα από μια λίστα 30 γνωστών επιχειρήσεων λιανικής πώλησης της χώρας τους, το 15% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έκαναν τις αγορές τους από έναν μόνο προμηθευτή, ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με το 2012.

Τα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύουν επίσης τον σημαντικό ρόλο των κοινωνικών μέσων (social media) στην εκπαίδευση των καταναλωτών, τόσο για τους λιανέμπορους όσο και για τους παραγωγούς. Το 59% των ερωτηθέντων ακολουθούν «follow» τα αγαπημένα τους brand ή εταιρείες λιανικής στα social media. Ο ίδιος αριθμός ερωτηθέντων υποστήριξε ότι στο παρελθόν έχουν ανακαλύψει και στη συνέχεια αγαπήσει ένα brand μέσα από τα social media, αποδεικνύοντας τη μεγάλη σημασία της επικοινωνίας μεταξύ λιανεμπόρων και καταναλωτών μέσω των social media.

Τα social media δίνουν την ευκαιρία στους καταναλωτές να απευθυνθούν απευθείας στις εταιρείες και να εκφράσουν δημοσίως τις απόψεις τους. Πάνω από ένας στους δύο διαδικτυακούς αγοραστές σε όλο τον κόσμο δήλωσαν ότι έκαναν θετικά σχόλια σε social media όταν είχαν καλή εμπειρία από ένα προϊόν ή ένα brand.

Τα social media γίνονται πλέον οι «νέες βιτρίνες». Σχεδόν οι μισοί (48%) από τους ερωτηθέντες ανέφεραν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα μέσω social media, ενώ πριν ένα χρόνο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις ένας στους δέκα (10%).

Άλλες ειδήσεις κατηγορίας
ΧΑ: Επιθετικές πωλήσεις στο κλείσιμο-Τριήμερο πτωτικό σερί
Οι επιθετικές πωλήσεις που εκδηλώθηκαν προς το τέλος των συναλλαγών ...
Ηλεκτρονικά από την 1η Απριλίου οι αιτήσεις για παροχές του ΟΑΕΔ
  Μέσω διαδικτύου θα μπορούν από την 1η Απριλίου οι εγγεγραμμένοι ...
Ηλεκτρονικά οι συμβολαιογραφικές πράξεις στο Κτηματολόγιο
Ηλεκτρονικά θα διαβιβάζουν πλέον οι συμβολαιογράφοι, μέσω βάσης ...
ΥΠΟΙΚ: Στο 1,15 ευρώ η λιανική τιμή για το πετρέλαιο θέρμανσης, στο 0,8 για τους δικαιούχους επιδόματος
Στα επίπεδα του 1,150 ευρώ/λτ αναμένεται να υποχωρήσει η λιανική τιμής ...
Πέρασε στην Alpha Bank η λιανική τραπεζική της Citi-Η συμφωνία
Την υπογραφή συμφωνίας με την Alpha Bank για την πώληση των δραστηριοτήτων ...
ΟΑΕΕ: Ηλεκτρονικά η παρακολούθηση των αιτήσεων για σύνταξη
Μέσω του διαδικτύου θα μπορούν στο εξής οι ασφαλισμένοι και οι ...
Γερμανία: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις οι λιανικές πωλήσεις
Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών οι λιανικές πωλήσεις στη ...
ΟΚΑΑ: Απευθείας θα πωλούν οι παραγωγοί σε καταναλωτές και εμπόρους μέσω δικτυακής πύλης
Άμεσα, θα μπορούν να πωλούν οι παραγωγοί τα προϊόντα τους σε υποψήφιους ...
Ανοδικά η Ασία, με εξαίρεση το Τόκιο
Ανοδικά κινήθηκαν οι περισσότερες ασιατικές αγορές στη σημερινή ...