Νέα και ενημέρωση
Αθήνα, 13C°,
Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016
Ειδήσεις: Οικονομία
Σχετικά Νέα
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Πως τροποποιεί τα δρομολόγια λόγω καλοκαιρινής περιόδου
Σε τροποποίηση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών για τη Βόρεια Ελλάδα ...
Τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα ...
Aπευθείας σύνδεση Αθήνας- Αλεξανδρούπολης με τρένο
Απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Αθήνας- Αλεξανδρούπολης ...
Top Επιχειρήσεις
Αθήνα
clientThumb
Πάτρα
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Βόρειες Σποράδες
clientThumb
Πάτρα
clientThumb

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Εντός 3μήνου η σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων σε Β. Ελλάδα, Τουρκία και Βαλκάνια

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Εντός 3μήνου η σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων σε Β. Ελλάδα, Τουρκία και Βαλκάνια

Τους επόμενους τρεις μήνες αναμένεται να ξεκινήσει, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων στην Βόρεια Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Τουρκία, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ σε συνδυασμό με την εξέλιξη των έργων υποδομής του ΟΣΕ, θα ενισχυθεί η προοπτική μελλοντικής διείσδυσης στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, μέχρι τις χώρες της Βαλτικής και της Ρωσίας.

Έτσι, λοιπόν, μεθαύριο Πέμπτη, σε κοινή σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Π. Θεοφανόπουλου, του προέδρου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Σ. Αγγελούδη και του προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α. Ζηλιασκόπουλου, οριστικοποιείται η συμφωνία μεταξύ του ΟΛΘ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κοινή συνεργασία, με στόχο την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του σιδηροδρόμου ως προς την μεταφορά φορτίων στη Βόρειο Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Τουρκία.

Σε πρώτη φάση, και για να ξεκινήσει η συνεργασία αυτή με τις υπάρχουσες υποδομές, θα προωθηθούν από δυο έως τρία εβδομαδιαία δρομολόγια προς τα Σκόπια και την Σόφια, μεταφέροντας containers αλλά και χύδην φορτία.

Βασική, όμως, προϋπόθεση για την επιτυχία του όλου εγχειρήματος είναι η αναβάθμιση των υποδομών του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη, καθώς πέραν της αξιοπιστίας και της ποιότητας του μεταφορικού έργου, συμβάλει και στην αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου και επομένως της μεταφορικής διαδικασίας.

Άλλες ειδήσεις κατηγορίας
Χωρίς σχολικά δρομολόγια οι μαθητές στη Θεσσαλονίκη
Εντός της ημέρας αναμένεται να διευθετηθεί -εκτός απροόπτου- το θέμα ...
Οι ιδιωτικοποιήσεις για την Εγνατία, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα περιφερειακά αεροδρόμια στη συνάντηση Χρυσοχοΐδη- τρόικας
Το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων για την Εγνατία Οδό, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι θέλουν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rosco και λιμάνι Θεσσαλονίκης
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την ...
Τρία επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τρία επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον να αποκτήσουν το 100% της ...
Κοπελούζος: Δίνει τα χέρια με Ρώσους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Κοινή προσφορά με Ρώσους επενδυτές για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...
Στη.. σέντρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Ξεκινά η ιδιωτικοποίηση
Προκηρύχθηκε σήμερα, Παρασκευή ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση ...
Κομισιόν: Πράσινο φως για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Το «πράσινο φως» για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έδωσε η ...
Στην τελική ευθεία η ιδιωτικοποίησή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στην τελική ευθεία για την πλήρη ιδιωτικοποίησή της πέρασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. ...
Αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο τη Ρωσία
Το αρχικό ενδιαφέρον των ρωσικών σιδηροδρόμων για την ιδιωτικοποίηση ...